середа, 26 вересня 2012 р.

ВИБЄРІ МЄНЯ, ВИБЄРІ МЄНЯ, ПТІЦА ЩАСТЬЯ ЗАВТРАШНЄГА ДНЯ!



Хтось сказав, що реклама – двигун прогресу. Дивлячись на ту рекламу, яку пропонує більшість учасників виборчих перегонів, не дуже виглядає на обізнаність її творців з цією аксіомою. 
І двигун той якийсь – паровий, на вугіллі, позавчорашнього дня.
Скажу більше. Скидається, що працювало над тим двигуном одне й те ж конструкторське бюро. 
За одними лекалами.

Вимкнувши звук, одразу й не втямиш чия ж то машина мчить на всіх парах, подзенькуючи залізяччям під капотом. Уявляючи, що має унікальний двигун, зроблений лише для неї коханої.
Поексперементуйте. Вимкніть звук вашої зомбоскриньки й перегляньте політичну рекламу Регіонів, Об’єднаної опозиції, «Комуністів», Королевської. Навіть кольорова гама однакова. У «комуністів» - червоного більше.

Щодо змістовного боку – взагалі говорити не хочеться. Нещирість, облудність – прочитується одразу. Добре поставленими голосами винайнятих драматичних акторів «віщають» як не про «руїну, яку подолано», то про «нову команду», як не про «гальмо для бандитів», то про «повернення країни народу». Як казав один великий драматург: «НЕ-ВІ-РЮ!»

КРИЗА ЖАНРУ.

Поодинокі, дійсно зроблені від душі і зі знанням справи, рекламні ролики, скажімо, тієї ж «Нашої України» чи Радикальної партії Олега Ляшка – винятки, які лише підтверджують правило.
Виникає запитання. Чи окупаються затрати? Чималі затрати, враховуючи вартість секунди ефіру на рейтингових каналах у пройм-тайм. Патентовані політтехнологи говорять, що окупаються. Та не дуже віриться.

То що ж, пожирачі локшини, приємного апетиту!

Немає коментарів:

Дописати коментар